Zkušenosti s Kiwi.com

Minulý rok, když jsem hledal zpáteční letenku Praha – Houston, tak jsem si samozřejmě vzpomněl na úspěšný český start-up Skypicker (nyní přejmenován na Kiwi.com) a chtěl jej podpořil nákupem letenky přes ně. Dostalo se mi však negativní zkušenosti.

Kiwi.com - Vyhledávač letenek

Bylo to zhruba v období březen-duben, kdy jsem hledal letenku od 31. května s návratem 25. září. Ačkoliv veškeré konkurenční servery mi nabídku vyjely (viz článek Kde koupit nejlevnější letenku do USA?), tak český projekt Kiwi neměl v nabídce jedinou letenku.

Napadlo mě se podívat, jak je na tom s nabídkou Kiwi po roce. A ono to funguje. Už teď začátkem března tam v pohodě vyhledáte zpáteční let Praha – Houston. Cena je teda poněkud větší než u konkurence, takže není důvod kupovat zrovna přes Kiwi, ale jsem rád, že se v této oblasti zlepšili.

Co mě na situaci loni nejvíc mrzelo bylo, že jejich online podpora je pouze v angličtině, ačkoliv se jedná o ryze český start-up sídlící v Brně. Vůbec komunikovat česky nechtěli – možná na support najímají levné Indy? Kdo ví.

Za Kiwi stojí hezký příběh a i na Startup Festivalu 2016 na mě firma působila dobře.

Tady příběh ve videu:

Konkurence je v této oblasti tvrdá, ale Kiwi stabilně a dynamicky roste každý rok. Zajímavé s jak nedokonalým projektem se dá prorazit na trhu. Ale možná Kiwi cílí spíše na evropské lety? Jaké máte zkušenosti s Kiwi a jejich online podporou vy?

Autorem článku je Ladislav Výsmek, autor blogu o cestování JsiLepší.cz

One thought on “Zkušenosti s Kiwi.com

  1. Velmi negativní zkušenost, při odletu mi bylo oznámeno dopravcem , že zavazadlo, které podle elektronické letenky mělo být zaplaceno, zaplaceno není. Byl jsem nucen zaplatit za dopravu zavazadla podruhé. Na žádost o vyřízení se se mnou údajně spojí operátor Kiwi, zatím se nestalo, live chat pouze anglicky, telefonní spojení skryté. Nikdy více

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *